בנק הפועלים כניסה לחשבון.. מה שהאפליקציות של הבנקים לא מגלות לכם

FacebookWhatsAppEmail
צרכנות פיננסית צרכנות פיננסית 08.01.2019

כשאתם באפליקצית הבנק הבנק מראה לכם מה שהבנק רוצה שתראו

אתר הבנק, אפליקציית הבנק הם של.. ניחשתם נכון, הבנק!

ההלוואה שלנו יקרה מדי? המשכנתא? אנחנו משלמים עמלות מיותרות? את זה לא תמצאו באפליקציות של הבנקים.

הבנקים, כמו בנק הפועלים, בנק לאומי או בנק דיסקונט עברו לדיגיטל ומציגים לנו הצרכנים אפליקציות לכניסה וניהול חשבון הבנק שלנו. אבל – וזה אבל גדול, אפליקצית הבנק תמיד תראה לנו את מה שהבנק רוצה שנראה.

רוצים אפליקציה שעובדת בשבילכם? אפליקצית פיזבק פה בשביל זה.

העולם מתעדכן ומשתנה כל הזמן, אנחנו בעידן דיגיטלי, וגם הבנקים והעולם הפיננסי הוא חלק מהשינוי הזה. יותר ויותר שירותים עוברים לדיגיטל, ויותר אפליקציות של הבנקים שמבטיחות לסייע לנו להתנהל טוב יותר, אבל האם זה באמת מה שאנחנו צריכים? האם האפליקציה של הבנק היא זו שתסייע לנו להתנהל יותר בקלות? יותר נכון? לחסוך ולהוזיל את העמלות והשירותים עליהם אנחנו משלמים אלפי שקלים בשנה?

תחשבו על זה רגע, למי שייכת האפליקציה של הבנק? לבנק כמובן!

האם יש סיכוי שהבנק יציג לכם דרכים להוזיל את העלויות שאתם משלמים לו? יש בכלל מצב שהבנק יציג לכם הצעות זולות יותר ממתחרים חיצוניים? מבנקים או בתי השקעות אחרים…? מובן שלא, הרי הבנק אף פעם לא יראה לכם כמה הנחה לקוחות דומים לכם זוכים לקבל וכמה יכולתם לחסוך אם הייתם מתמקחים ומנהלים איתו משא ומתן.

בדיוק בגלל זה פיתחנו את אפליקציית Feezback, האפליקציה שלנו תעשה עבורכם בדיוק את זה, כי זה מה שהיא תוכננה לעשות. אפליקציית Feezabck מציעה לכם מומחה פיננסי אישי בצד שלכם, שיעבוד עבור כל אחת ואחד מכם. מומחה דיגיטלי שיראה לכם בכל רגע נתון כמה אתם משלמים לבנק, כמה אתם יכולים לחסוך ובאיזה מסלולים ודרכים תוכלו לעשות את זה.

מהיום אתם כבר לא לבד – ותזכרו, לא נותנים לחתול לשמור על השמנת…

אפליקציית פיזבק משנה את כללי המשחק בעולם הפיננסי. זו מהפכה של ממש!

המומחה הפיננסי שלנו עובד עוברכם 24/7 ומחפש עבורכם את המסלול הזול והמשתלם ביותר לשירותים הבנקאיים. תהיו בטוחים שכמעט כל אחד מאיתנו יכול לחסוך, להוריד את העלויות והעמלות שלו ולהרים את הכסף הזה מהרצפה.

סוף סוף הטכנולוגיה נמצאת בצד שלכם ולא רק בצד של הבנקים. הטכנולוגיה הייחודית והמתקדמת של Feezback מגשרת על פערי הידע העצומים שקיימים בתחום הפיננסי ומאפשרת לכל אחד ליהנות בחינם ממגוון שירותים מתקדמים בזמן אמת שיסייעו לכם לחסוך כסף רב. זו צרכנות פיננסית נבונה ונכונה יותר.

אז עכשיו אתם יכולים לראות מה קורה עם הכסף שלכם דרך אפליקציה שעובדת בשבילכם. במקום "בנק הפועלים כניסה לחשבון" פשוט תורידו את פיזבק.

אנחנו נעשה לכם סדר בבלאגן והמומחה הפיננסי שלנו יהיה תמיד בצד שלכם, אובייקטיבי לגמרי וזמין 24/7. אז אל תישארו תלויים בהצעות של בנק אחד, הורידו את אפליקציית Feezback ותתחילו לחסוך, ככה תוכלו גם אתם להתנהל מול הבנק כמו מקצוענים.

בנק הפועלים כניסה לחשבון https://feezback.com/wp-content/uploads/2018/08/feez-e1536067927476.png
בנק הפועלים כניסה לחשבון https://feezback.com/wp-content/uploads/2018/08/recurring-e1536067591148.png