תעודת זהות בנקאית – משנה את כללי המשחק!

FacebookWhatsAppEmail
חסכון פיננסי חסכון פיננסי 25.02.2019

תעודות הזהות הבנקאיות החדשות פורסמו. התעודה משנה את כללי המשחק ומאפשרת לנו, הצרכנים, להבין כמה עולה לנו ניהול הכסף שלנו בבנק. אנחנו בפיזבק ננתח עבורכם את הדו"ח הסבוך והמורכב ונראה לכם כיצד תוכלו להרוויח מזה!

לפעמים אנחנו שוכחים שהבנק הוא עסק שנותן שירות, ושכמו כל ספק שירות אחר, צריך שיהיה לנו ברור ושקוף כמה אנחנו משלמים ועל מה. אבל בפועל, קשה לדעת על מה אנחנו משלמים לבנקים ומתי, ומחירי עמלות הבנקים אף יכולים להשתנות בלי שנדע. בנק ישראל את הבנקים לפרסם "תעודת זהות בנקאית" שכוללת פירוט של כל העמלות ששילמנו לבנק, זהו למעשה דו"ח מקיף שמלא במידע אודות מצבנו הפיננסי והבנקאי. למרות הניסיון להשיג שקיפות, לצערנו, גם במסמך הזה יש הרבה מידע שמוצג באופן עמום ומבלבל, כך שגם קורא שהצליח לקרוא את הדו"ח במלואו לא תמיד יוכל להבין מה נמצא שם על מה הוא שילם.

אפליקצייית פיזבק תסייע לכם בחינם וללא עלות לנתח את המידע הנמצא בתעודת הזהות הבנקאית. אנחנו לא נסתפק בלהציג לכם מידע חלקי המתייחס לכמה שילמתם השנה ולמי, אלא גם נראה לכם כמה תוכלו לחסוך, אילו שירותים תוכלו להוזיל וכמובן, נצייד אתכם בכל המידע הדרוש כדי להבין מה תוכלו לדרוש מהבנק שלכם באמצעות האפלקיציה החדשה שלנו.

עליית ריבית https://feezback.com/wp-content/uploads/2017/08/calculator.png

למי שאינו מיומן בקריאת מידע פיננסי-בנקאי תעודת הזהות הבנקאית יכולה להתפרש כמסמך מבלבל וקשה לקריאה, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן והטכנולוגיה של פיזבק תעשה עבורכם את העבודה בלי שתצטרכו להיות מומחים לכלכלה. היקף המידע בתעודה רחב ומקיף תחומי פעילות רבים. כל קטגוריה טומנת בחובה פוטנציאל חסכון גדול ולכן יש משמעות לכך שמומחה פיננסי יעבד עבורך את המידע, ייבחן את התעריפים המשולמים לבנק ויוכל לסייע בגיבוש המלצות אפקטיביות לחיסכון. המומחה הפיננסי של פיזבק תוכנן בדיוק לצורך זה והוא יעשה עבורך את העבודה עד להצגת במידע בצורה פשוטה להבנה.

לא נלאה אתכם בכל המאפיינים והשדות הכלולים בתוך תעודת הזהות, אבל תוכלו למצוא שם פירוט במסגרת הנכסים לגביי: פקדונות, חסכונות, יתרות העו"ש, ניירות ערך, ניירות ערך זרים, ומטבע חוץ. בחלק של ההתחייבויות תכיל התעודה מידע לגביי: הלוואות, מסגרות אשראי וערבויות. מובן שכל שינוי בתעריף, הוזלה או הנחה שתשיגו בתשלום או בגובה העמלה שאתם משלמים, שווה לכם כסף, ופעמים רבות מדובר בכסף רב! משק בית יכול לחסוך עד אלפי שקלים בשנה!

אז בואו תנצלו את הטכנולוגיה שתעבוד עבורכם, תתנו לבנקים להתחרות עליכם, ותדעו סוף סוף מה מגיע לכם ואיזה מחירים אתם יכולים לדרוש. זה תלוי רק בכם. את שאר העבודה המומחה הפיננסי שלנו כבר יעשה לבד.

תעודות הזהות הבנקאיות כוללות מידי שנה מידע חדש ועדכני, גם מי שניתח בעבר , ולכם נשאר רק להוזיל עלויות ולחסוך כסף בבנק שלכם. אז תורידו את אפליקציית פיזבק והצטרפו עכשיו למהפכה!