איך חסכתי יותר מ-1000 ש״ח בפחות מחצי שעה בביטוח רכב?

FacebookWhatsAppEmail
השוואת ביטוח השוואת ביטוח 24.12.2017

אני רוצה לספר לכם איך חסכתי 1355 ש״ח בפחות מחצי שעה.

אז הגיע המועד הזה בשנה, טסט, חידוש ביטוח רכב. מכירים את הכיף הזה. שינסתי מותניים והחלטתי להתיישב על זה – סתם, ברור שכל הסיפור הזה קרה בדרך לעבודה בין מלא דברים אחרים. נכנסתי לאתר השוואת מחירי ביטוח וקיבלתי השוואה של ההצעות. ההצעה הטובה ביותר שהייתה שם הייתה במחיר של 4301 ש״ח אבל היא כללה השתתפות עצמית מוגדלת (לא טוב). ההצעה הזולה ביותר עם השתתפות עצמית רגילה הייתה 4988 ש"ח. 

נכנסתי לאתרים של שתי חברות הביטוח הישירות, מילאתי את הטופס האינטרנטי שלהן. עכשיו ההצעה הזולה ביותר הייתה 3954 ש"ח (יפה! ירדנו מתחת ל-4000, אבל אני יותר עקשן מזה).

חמש דקות אח״כ התחילו הטלפונים מחברות הביטוח הישירות (הם מהירים). הנציג שאל אותי אם הוא יכול לתת לי הצעה טובה ״ונסגור״ עניתי לו: ״תן לי את ההצעה הטובה ביותר שלך ואחשוב על זה״. זו הייתה ההצעה הבאה שלו – 3788 ש״ח.

 

ישר אחריו התקשרו אליי מחברת הביטוח השנייה. אותו סיפור, רק שעכשיו הייתה לי כבר הצעה נמוכה ביד. אמרתי לנציגה שיש לי כבר הצעה טובה, ואם היא יכולה לשפר אותה אז יש על מה לדבר. היא שאלה אותי: ״אם אני מבקשת אישור מנהל לשפר ב-250 ש"ח נוכל לסגור?״ אמרתי לה שהמחיר שאני רוצה הוא מתחת ל-3700 ש״ח, היא בכל זאת ביקשה אישור מהמנהל, הוא אישר. ״אפשר לסגור?״ היא שאלה שוב, אמרתי שלא, הרי היא לא הגיעה למחיר שביקשתי.
אחרי שהיא ניסתה לבלבל אותי בחישובים מסובכים: "אבל כבר הורדנו לשלוש מאות שקל מתחת״ אני שאלתי: ״מתחת למה?״, היא ענתה: ״מתחת להצעה שלנו״, אמרתי: ״פחות מעניין אותי, מעניין אותי המחיר הטוב ביותר״. היא נתנה לי הצעה סופית (עוד 50 ש״ח הנחה עלתה לי בוויתור על מונית למקום התאונה. אני מקווה שלא תהיה כזו כמובן, אבל אני גם יודע שעדיף 50 ש״ח ביד עכשיו מ-50 ש״ח אולי מתישהו). הסכום הסופי היה 3633 ש"ח!

ניתקתי את הטלפון – ניצחון קטן לתחילת היום.

מסקנה: לעולם לא לקנות בלי לבדוק ולהשוות. הנה סדר הפעולות שאפשר לדעתי להשתמש בו בכל מצב:

  1. להשוות מחירים באינטרנט – השוואת ביטוח רכב.
  2. לקבל הצעות טלפוניות ולשפר מחיר
  3. להתעקש – שיקבלו אישור מנהל ויתנו לכם את ההצעה הכי טובה
  4. לתת לחברות להתחרות – להציג לכל חברה את המחיר של האחרות – ולסגור עם זו שנותנת לכם את ההצעה הטובה ביותר

רוצים שאזכיר לכם את הטיפים האלה כשתצטרכו לחדש את הביטוח? אנחנו בפיזבק יכולים להזכיר לכם בזמן מספיק לפני שאתם צריכים לחדש את הביטוח, וככה תוכלו להיערך מספיק זמן מראש ולהשוות מחירים כמו שצריך, ולא לעשות את זה בלחץ. רק תשלחו לי בצ׳ט בתחתית העמוד או במייל (שמופיע למטה) את התאריך שאתם מעוניינים לקבל תזכורת, וזה יקרה.

חוץ מזה יש לכם עוד טיפים מוצלחים לקהילת פיזבק? תכתבו לי! (למייל שמופיע למטה)

אותו דבר אפשר לעשות גם בבנקים – אפשר לבדוק, להשוות ולהתמקח בשביל להוזיל את מחירי השירותים שלכם! פיזבק לוקחת אתכם שלב אחד קדימה- ולא רק מראה לכם כמה אתם משלמים, אלא גם כמה משתמשים דומים לכם הצליחו כבר להתמקח וככה להראות לכם כמה אתם יכולים לחסוך.